Ondersteuning nodig?

Neem contact op met AtMires voor professionele ondersteuning bij IT-problemen.

We proberen eerst om via een schermovername uw probleem snel en efficiënt op te lossen. Wanneer dit niet mogelijk blijkt dan komen we zo snel mogelijk ter plaatse.

Windows

Download de AtMires Support software (Supremo Control) om een schermovername te starten in Windows. Er wordt een programmabestand gedownload dat u onmiddellijk kan openen zonder eerst te installeren.


Wanneer u deze tool start zal eerst in Windows toestemming gevraagd worden om wijzigingen op uw apparaat aan te brengen. Klik op JA om verder te gaan.


Als u deze tool voor de eerste keer start krijgt u eerst een scherm te zien dat om logingegevens vraagt. U hoeft hier niets in te vullen, klik gewoon onderaan op Accepteren, waarna u een scherm te zien krijgt met een ID en een wachtwoord. Geef deze door om de sessie te starten.

Na de ondersteuningssessie kan u de tool gerust terug verwijderen.

macOS

Gebruikt u een Apple computer of laptop? Dan kan u de AtMires Support software voor macOS downloaden.


Er wordt een DMG-bestand op uw bureaublad geplaatst dat u kan openen om de tool op te starten.

Wanneer u deze tool voor de eerste keer start op macOS 10.14 of hoger is het noodzakelijk om de nodige rechten in te stellen. Dit kan u doen via de knoppen in het weergegeven scherm. Deze leiden u naar de opties voor toegankelijkheid onder systeemvoorkeuren.


Daarna krijgt u een scherm te zien met een ID en een wachtwoord. Geef deze door om de sessie te starten.

Na de ondersteuningssessie kan u de tool gerust verwijderen.

Voorwaarden voor ondersteuning

Wanneer u gebruik maakt van onze ondersteuning vanop afstand gaat u akkoord met de volgende voorwaarden:

  1. Elke sessie wordt gefactureerd per kwartier aan het normale uurtarief van AtMires.

  2. Niet alle gemelde problemen kunnen via een schermovername opgelost worden. In dit geval voorziet AtMires de mogelijkheid om ter plaatse te komen voor verdere ondersteuning.

  3. Bij verplaatsingen wordt een vergoeding aangerekend voor het aantal gereden kilometers.

  4. AtMires neemt de nodige maatregelen om dataverlies te vermijden. Wij aanvaarden echter geen enkele verantwoordelijkheid voor verlies van data door externe omstandigheden zoals malware die op uw computer is terecht gekomen of door onzorgvuldig handelen van de eindgebruiker. Voor beveiliging van uw data raden wij aan om steeds de nodige backups te voorzien.

  5. AtMires maakt gebruik van de schermovernametool Supremo Control, ontwikkeld door NanoSystems. We hebben deze tool uitgebreid getest in verschillende omstandigheden om zeker te zijn van een goede werking. AtMires aanvaardt echter geen enkele verantwoordelijkheid voor fouten in deze software.

  6. Voor ondersteuningssessies zijn de algemene verkoopsvoorwaarden van AtMires onverminderd van toepassing.
Zoeken